Kadra dydaktyczna studiów MBA w WSB w Szczecinie

O  sile i skuteczności programu stanowi kadra dydaktyczna, do której należą zarówno wykładowcy akademiccy, jak i eksperci z dużym doświadczeniem praktycznym. Do grona osób prowadzących zajęcia w ramach programu Master of Business Administration należą m.in.:

  • dr Rafał Koczkodaj – dyrektor oddziału banku i wykładowca; specjalizuje się w badaniach operacyjnych, ekonometrii oraz bankowości; oprócz zarządzania jednostką banku zajmował się również szkoleniami z zakresu produktów bankowych i procesu sprzedaży; współpracował przy opracowywaniu studiów wykonalności projektów inwestycyjnych dla gmin w ramach pozyskiwania środków z Unii Europejskiej
  • dr Łukasz Kowalik – obecny Prezes Zarządu Stowarzyszenia Akademii Empirium. Pracę zawodową rozpoczynał jako wykładowca Mila College w Warszawie. Później przez blisko 10 lat zajmował się public relations. Od 1999 roku w firmie Intel odpowiadał za strategię budowania wizerunku firmy w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu. Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji oraz programach budowania społeczności i zaangażowania w Internecie; wykładowca akademicki i trener biznesu, ekspert ds. zarządzania zmianą przy ZPPZ Lewiatan
  • Dr Sylwia Olszewska – psycholog biznesu, executive coach ICF, ekspertka zarządzania zasobami ludzkimi, trenerka technik NLP, RTZ, DISC-3, od 20 lat wspiera organizacje w sprawach  dotyczących zarządzania ludźmi, specjalizuje się w executive coachingu, prowadzi coaching indywidualny i team coaching; wspiera działy HR oraz HRBP-ów w tworzeniu programów szkoleniowo - rozwojowych dla pracowników administracji i  produkcji; od 13 lat prowadzi własną firmę Creative Training– Szkolenia i Rozwój.
  • Krzysztof Kotapski – właściciel MPS KT&CG, absolwent UE w Poznaniu, Instytutu Blancharda (coaching przywódczy), Instytutu Voss+Partner (master of science in executive leadership i akademia trenerów), Akademia Zarządzania Projektami Porsche Institute, szkoły negocjatorów biznesowych. Ukończonych 60 szkoleń m.in z obszaru zarządzania, mediacji, komunikacji, negocjacji. Prowadził 45 projektów wspierających interim management. 25 lat w biznesie konsultingowo – szkoleniowym, 26 lat pracował jako wykładowca akademicki, w tym czasie zrealizował ponad 33 tys. udokumentowanych godzin szkoleniowych i doradczych oraz ponad 4800 godzin coachingu menedżerskiego. Zrealizował 180 dużych projektów biznesowych, a także ponad 1700 firm skorzystało z usług w zakresie zmian organizacyjnych. Jako jedyny w Polsce realizuje projekty High Performance Organization, standard kompetencji menedżerskich, przywództwo operacyjne i strategiczne. Jest pierwszym polskim trenerem, który realizował światowe bestsellery szkoleniowe z tematów przywództwa i rozwoju trenerów. Stały doradca 63 zarządów. Do dzisiaj w szkoleniach, które prowadzi wzięło udział ponad 29 tys. Menedżerów Współprowadził 21 projektów sukcesji.  230 prezesów uczestniczyło w prowadzonym przez niego coachingu menedżerskim. Jest jedynym w Polsce trenerem odpowiedzialnym za rozwój kompetencji menedżerskich w ramach studiów Executive MBA na UE w Poznaniu – wymiar 100 godzin. Ma na swoim koncie projekty rozwojowe, które realnie zwiększały zyski ekonomiczne firmy. Posiada największe udokumentowane doświadczenie w szkoleniach z przywództwa w Polsce. Uczy menedżerów poruszania się w świecie niepewności i zarządzania polegającego na unikaniu błędów decyzyjnych. Jako jedyny trener w Polsce realizuje projekt szkoleniowy, sztuka decydowania - Pułapki Myślenia /Daniel Kahneman. Jego ulubione motto to "zmiany są nieuniknione, rozwój dobrowolny”. Na pytanie czym się zajmuje, odpowiada – „Budowaniem przyjaźni zawodowych poprzez utrwalanie dobrych nawyków”.
  • Ireneusz Miski - posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pracy w firmach audytorskich, doradczych oraz IT, zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, m.in. w Nowej Zelandii i USA; obecnie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu w OT Logistics S.A. gdzie odpowiada za finanse, IT oraz zakupy całej grupy.
  • Stanisław Flejterski - prof. dr hab., prof. zw. w Uniwersytecie Szczecińskim, Katedra Bankowości i Finansów Porównawczych. Menedżer w bankach komercyjnych(1991-1999), prodziekan Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług US ds. nauki (1999-2005), autor kilkudziesięciu książek i kilkuset artykułów, członek Komitetu Nauk o Finansach PAN (2007-2018), redaktor naczelny kwartalnika Europa Regionum, członek redakcji czasopisma Finanse, członek rad naukowych kilku czasopism, staże naukowe na uniwersytetach w Zurychu, Amsterdamie, Berlinie, wykłady gościnne w Niemczech, we Włoszech, w Meksyku. Laureat licznych nagród, odznaczeń i wyróżnień
  • Anna Kornacka - właścicielka firmy szkoleniowej Publico, współtwórczyni portalu praktyków i profesjonalistów branży szkoleniowej – empirium.pl, prezeska zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego (ZPPZ) zrzeszonym w Konfederacji Lewiatan, Wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego (WRDS) w województwie zachodniopomorskim. W 2009 roku została wybrana w plebiscycie „Gazety Wyborczej” (dodatek „Wysokie Obcasy”) Polką Roku 2008, zaś w 2012 w rankingu dziennikarzy „Głosu Szczecińskiego” uznana za najbardziej wpływową kobietę na Pomorzu Zachodnim. Na studiach MBA prowadzi zajecia z zakresu zarządzania i przywództwa.
  • Michał Szostkowski – absolwent ekonomii (Uniwersytet Szczeciński) i psychologii (SWPS w Warszawie). Ukończył również program IFL Executive Education na Stockholm School of Economics. W okresie październik 2008 – grudzień 2013 był Dyrektorem Personalnym oraz członkiem zarządu w Tieto Poland. Przez 2 lata pełnił również w Tieto Corp. funkcję HR Partnera dla MU Europy Środkowej i Rosji. Od 2014 roku pracuje w Cargotec, gdzie początkowo był managerem personalnym w fabryce Hiab w Stargardzie, nastepnie Dyrektorem HR dla Linii Biznesowej Żurawi posiadających operacje w Szwecji, Polsce, Hiszpanii, Korei Płd, Brazylii i Włoszech, a obecnie odpowiada za HR w funkcji sprzedażowo-serwisowej w obszarze geograficznym EMEA South and West. Posiada ponad 20-letnie doświadczeń w obszarze HRM. Pracował jako konsultant w międzynarodowych firmach doradczych (Ernst & Young, Segel). Realizował projekty w zakresie executive search, rekrutacji i selekcji, budowania systemów zarządzania wynikami pracy, kształtowania polityki szkoleniowej oraz programów rozwojowych. W latach 2007 – 2012 był prezesem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami w regionie Pomorza Zachodniego.
  • Michał Żuchowski – kierownik Portfela Projektów w centrum rozwoju międzynarodowej firmy produkcyjnej IKEA Industry, należącej do grupy Inter IKEA. Od ponad 12 lat związany z obszarem zarządzania zespołem, projektami, produkcją i usługami shared-services, m. in. w Bridgestone, Hewlett-Packard. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem (m.in. wykładowca studiów podyplomowych), absolwent Uniwersytetu Uppsala w Szwecji, posiada certyfikaty PMI PMP®, PSM I, AgilePM® Foundation, APMG Facilitation™ Foundation. 
  • Elżbieta Stelmach - trener biznesu z ponad 20 – letnim doświadczeniem, doradca zawodowy, coach kariery i kryzysowy, pedagog, przedsiębiorca, Partner i Trener FRIS®,  Praktyk Analizy Transakcyjnej, trener i facylitator Super Skills, konsultant FACET5, twórca Centrum Szkoleniowo-Rozwojowego Sapientia, które prowadzi od 1996r. Pracuje w firmach z branż: IT, usługowych, produkcyjnych, handlowych, tworząc programy rozwojowe, budując strategie rozwoju pracowników i menedżerów, oraz kompetencje społeczne. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy, uczelnie oraz placówki oświatowe. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu efektywnej komunikacji, negocjacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych, budowania i zarządzania zespołem, asertywności, analizy transakcyjnej w biznesie, stresu i wypalenia zawodowego, coachingu, dla kadry zarządzającej,  pracowników, urzędników, sędziów, nauczycieli, dyrektorów, uczniów, studentów. Współpracuje z uczelniami wyższymi jako wykładowca na studiach podyplomowych, m.in. WSB, US,  ALK MBA. Posiada 16 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami  i organizacjami w oświacie (dyrektor szkoły) oraz w branży turystycznej. Zajmuje się też diagnozowaniem potencjału i predyspozycji zawodowych młodzieży I dorosłych pomagając im kształtować drogę edukacyjną i zawodową. W ostatnich latach prowadziła szkolenia, doradztwo i consulting, m.in. dla: Kongsberg, Salony Jubilerskie Terpiłowski, Sklep internetowy MIRAT, inProjects, Werin, Technopark, Avida, Spaas Candles Poland, Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Pólnocna Izba Gospodarcza, Stargardzka Izba Gospodarcza, PUM, WSB, UAM, US, PFP, CSP Customer Services Polska, Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Szczecinie, OPEN MIND, WFOŚiGW, Auchen, GDDKiA, Sąd Apelacyjny, Sąd Okręgowy, Sądy Rejonowe, Urząd Marszałkowski, Urząd Miejski.

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok