Kadra dydaktyczna studiów MBA w WSB w Szczecinie

O  sile i skuteczności programu stanowi kadra dydaktyczna, do której należą zarówno wykładowcy akademiccy, jak i eksperci z dużym doświadczeniem praktycznym. Do grona osób prowadzących zajęcia w ramach programu Master of Business Administration należą m.in.:

  • Robert Birnbach – przez większość swojego życia zawodowego związany z obszarami HR, w tym procesami rekrutacyjnymi, rynkiem pracy i przedsiębiorczością; pomysłodawca i współautor narzędzia szkoleniowego MANAGERIOUS, które jest kwintesencją obserwacji zachowań i działań ludzi w realnym świecie biznesu oraz własnych doświadczeń zawodowych
  • dr Rafał Koczkodaj – dyrektor oddziału banku i wykładowca; specjalizuje się w badaniach operacyjnych, ekonometrii oraz bankowości; oprócz zarządzania jednostką banku zajmował się również szkoleniami z zakresu produktów bankowych i procesu sprzedaży; współpracował przy opracowywaniu studiów wykonalności projektów inwestycyjnych dla gmin w ramach pozyskiwania środków z Unii Europejskiej
  • dr Łukasz Kowalik – obecny Prezes Zarządu Stowarzyszenia Akademii Empirium. Pracę zawodową rozpoczynał jako wykładowca Mila College w Warszawie. Później przez blisko 10 lat zajmował się public relations. Od 1999 roku w firmie Intel odpowiadał za strategię budowania wizerunku firmy w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu. Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji oraz programach budowania społeczności i zaangażowania w Internecie; wykładowca akademicki i trener biznesu, ekspert ds. zarządzania zmianą przy ZPPZ Lewiatan
  • Ireneusz Miski – ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pracy w firmach audytorskich, doradczych oraz IT, zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, m.in. w Nowej Zelandii i USA; obecnie pełni funkcję prezesa zarządu w Syndicate Technologies, która dostarcza rozwiązania związane z automatyzacją i digitalizacją procesów w firmach.
  • Stanisław Flejterski - prof. dr hab., prof. zw. w Uniwersytecie Szczecińskim, Katedra Bankowości i Finansów Porównawczych. Menedżer w bankach komercyjnych(1991-1999), prodziekan Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług US ds. nauki (1999-2005), autor kilkudziesięciu książek i kilkuset artykułów, członek Komitetu Nauk o Finansach PAN (2007-2018), redaktor naczelny kwartalnika Europa Regionum, członek redakcji czasopisma Finanse, członek rad naukowych kilku czasopism, staże naukowe na uniwersytetach w Zurychu, Amsterdamie, Berlinie, wykłady gościnne w Niemczech, we Włoszech, w Meksyku. Laureat licznych nagród, odznaczeń i wyróżnień
  • dr hab. Stanisław Hońko - specjalista z obszaru rachunkowości, nauczyciel akademicki, trener na wielu szkoleniach dla praktyków, autor ponad 300 publikacji. Jest współtwórcą stanowiska Komitetu Standardów Rachunkowości w sprawie inwentaryzacji zapasów. Od 2015 r. pełni funkcję prezesa szczecińskiego oddziału Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
  • Anna Kornacka - właścicielka firmy szkoleniowej Publico, współtwórczyni portalu praktyków i profesjonalistów branży szkoleniowej – empirium.pl, prezeska zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego (ZPPZ) zrzeszonym w Konfederacji Lewiatan, Wiceprzewodnicząca Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego (WRDS) w województwie zachodniopomorskim. W 2009 roku została wybrana w plebiscycie „Gazety Wyborczej” (dodatek „Wysokie Obcasy”) Polką Roku 2008, zaś w 2012 w rankingu dziennikarzy „Głosu Szczecińskiego” uznana za najbardziej wpływową kobietę na Pomorzu Zachodnim. Na studiach MBA prowadzi zajecia z zakresu zarządzania i przywództwa.
  • Michał Szostkowski – absolwent ekonomii (Uniwersytet Szczeciński) i psychologii (SWPS w Warszawie). Ukończył również program IFL Executive Education na Stockholm School of Economics. W okresie październik 2008 – grudzień 2013 był Dyrektorem Personalnym oraz członkiem zarządu w Tieto Poland. Przez 2 lata pełnił również w Tieto Corp. funkcję HR Partnera dla MU Europy Środkowej i Rosji. Od 2014 roku pracuje w Cargotec, gdzie początkowo był managerem personalnym w fabryce Hiab w Stargardzie, nastepnie Dyrektorem HR dla Linii Biznesowej Żurawi posiadających operacje w Szwecji, Polsce, Hiszpanii, Korei Płd, Brazylii i Włoszech, a obecnie odpowiada za HR w funkcji sprzedażowo-serwisowej w obszarze geograficznym EMEA South and West. Posiada ponad 20-letnie doświadczeń w obszarze HRM. Pracował jako konsultant w międzynarodowych firmach doradczych (Ernst & Young, Segel). Realizował projekty w zakresie executive search, rekrutacji i selekcji, budowania systemów zarządzania wynikami pracy, kształtowania polityki szkoleniowj oraz programów rozwojowych. W latach 2007 – 2012 był prezesem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami w regionie Pomorza Zachodniego.
  • Rafał TabaczekZdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategoriiNajlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku oraz wyróżnienia PNSA w kategorii Super Sprzedawca w 2014 roku, przez wiele lat sprzedawał, doradzał i zarządzał w różnych firmach, ma 14 lat doświadczenia w branży finansowej, od 9 lat pracuje jako ako trener, w tym czasie w jego szkoleniach wzięło udział ponad 10 000 osób, co daje ponad 12 000 h szkoleniowyhi przeszło 1500 h coachingowych. Większość szkoleń prowadzi w obszarze wsparcia menedżerów sił sprzedażyw pionie indywidualnym i korporacyjnym (między innymi: Alior Bank, PZU, LINK4, Konfederacja Lewiatan, Polwell, Puls Biznesu, PGE, Santander, Wyższa Szkoła Bankowa, Amplus, Bonus Nieruchomości, Multinieruchomości, Collegium Da Vinci, Eksepert Systemy Informatyczne, ESTO.
  • Michał Żuchowski – kierownik Portfela Projektów w centrum rozwoju międzynarodowej firmy produkcyjnej IKEA Industry, należącej do grupy Inter IKEA. Od ponad 12 lat związany z obszarem zarządzania zespołem, projektami, produkcją i usługami shared-services, m. in. w Bridgestone, Hewlett-Packard. Szkoleniowiec z wieloletnim doświadczeniem (m.in. wykładowca studiów podyplomowych), absolwent Uniwersytetu Uppsala w Szwecji, posiada certyfikaty PMI PMP®, PSM I, AgilePM® Foundation, APMG Facilitation™ Foundation. 
  • Anna Agata Nowak - psycholog,  trenerka biznesu, coach i konsultantka z 19-letnią praktyką w przygotowywaniu i prowadzeniu działań rozwojowych z zakresu umiejętności zarządzania oraz osobistych przydatnych w pracy – przeprowadziła ponad 2000 dni szkoleniowych. Laureatka konkursów na innowacje społeczne w zakresie uczenia dorosłych, autorka modelu pn. Rozmowy NA TRUDNE, A SPOŁECZNIE WAŻNE TEMATY przełożonego z podwładnymi, współautorka podręcznika Kompetencje personalne i społeczne. Jak je rozwijać? (TEB Edukacja, wydawnictwo EDICON). Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i studiów doktoranckich na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz szkól trenerskich. Prowadzi badania nad osobowością i dobrostanem ludzi dorosłych oraz organizacji, popularyzuje nowy nurt psychologii pozytywnej w organizacjach. Członkini Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej.