Prowadzę firmę od 15 lat i od samego początku jestem praktykiem a nie teoretykiem. W pewnym momencie człowiek zaczyna sobie uświadamiać swoją niewiedzę i wie, że zamiast pomagać swojej firmie może jej z tego powodu szkodzić. Tak właśnie było ze mną, dlatego postanowiłem podnieść swoje kompetencje. Chcę zdobyć wiedzę w zakresie rachunkowości, ekonomii i finansów. Następnie odnieść ją do własnego doświadczenia, wyciągnąć wnioski i wdrożyć rozwiązania w firmie. Studia to dla mnie również okazja do zdobycia kontaktów. Każde zajęcia utwierdzają mnie w przekonaniu, że wybór był właściwy i nie mogę się doczekać modułów z Project Management, które zaplanowane są na ostatni semestr.

Rafał Borecki
prezes zarządu, itDesk sp. z o.o., słuchacz studiów EMBA - Project Management w WSB we Wrocławiu

Naszą kadrę dydaktyczną tworzą eksperci z różnych dziedzin biznesu, trenerzy studiów MBA, a zajęcia z bloku Project Management prowadzą przedstawiciele partnera studiów - trenerzy z EY Academy of Business. 

 

Michał Kisza - trener i konsultant współpracujący z EY Academy of Business. Specjalizuje się w skutecznym przeprowadzaniu potrzebnych zmian w procesie realizacji pojedynczych projektów, aż po całe programy, szczególnie w takich sytuacjach, gdzie jest niezwykle trudno ustalić szczegółowy plan działania na początku, a sam proces realizacji projektu warto modyfikować w miarę postępów prac i zdobywania przez zespół doświadczenia. Doświadczenie zawodowe zdobywał przez ostatnie 11 lat głównie w obszarze projektów IT i firm technologicznych, doświadczając zarówno sukcesów, jak i sytuacji trudnych, które dużo uczą. Kilka razy w roku bierze udział w projektach doradczych dla firm spoza głównego obszaru swojej specjalizacji (firmy produkcyjne i usługowe), by – jak sam twierdzi – szukać możliwości zastosowania posiadanej wiedzy i doświadczenia w nowych wymagających obszarach. Unikatowość swoich kompetencji buduje w oparciu o filozofię Agile (i metody z niej się wywodzące), teorię ograniczeń (szczególnie jej zastosowania w świecie projektów), metody przeprowadzania zmian organizacyjnych oraz rozwijając swoje zdolności przywódcze. Doświadczenie szkoleniowe zdobywał przez ostatnie 6 lat prowadząc ponad 100 komercyjnych szkoleń w ramach studiów podyplomowych z zarządzania projektami (m.in. w EY Academy of Business w Warszawie, Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie czy Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów) oraz dedykowanych programów szkoleniowych dla firm i instytucji, z którymi współpracował. Od kilku lat doskonali technikę prowadzenia szkoleń w oparciu o mapy myśli oraz przemyślany system powtórek materiału, wbudowany w samo szkolenie.

 

Radosław Jacek Miler - doradca biznesowy, coach, trener z kilkunastoletnim stażem. Jego doświadczenie obejmuje ponad 500 dni coachingowych, doradczych i szkoleniowych. Ekspert w obszarze budowania wizerunku, technik autoprezentacji i wystąpień publicznych. W EY Academy od lat prowadzi autorskie programy z wystąpień publicznych oraz zarządzania zespołem, zarówno dla grup zamkniętych, jak i klientów indywidualnych. W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzia kamerę i mikrofon. Praktyk w zakresie analizy i modyfikacji systemów zarządzania oraz zarządzania kapitałem ludzkim. Ekspert portalu Wirtualna Polska w obszarze komunikacji werbalnej i niewerbalnej w biznesie. Zajmuje się także psychologią w biznesie, wywieraniem wpływu, przywództwem oraz rekrutacją i selekcją. Wykładowca licznych studiów podyplomowych, m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz w Wyższych Szkołach Bankowych. Prowadził doradztwo i szkolenia dla licznych organizacji publicznych, komercyjnych oraz non-profit, m. in. dla Parlamentu Europejskiego, Biura Analiz Sejmowych, Rządowego Centrum Legislacji, Giełdy Papierów Wartościowych SA, Bombardier Transportation SA, Expom SA, Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA, ISD Huty Częstochowa sp. z o.o., Związku Pracodawców Prywatnych Opolszczyzny „Lewiatan” i Izby Gospodarczej „Śląsk”.

 

Bartosz Stawski - trener EY Academy of Business z kilkunastoletnim doświadczeniem, absolwent Instytutu Językoznawstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalność retoryka praktyczna i komunikacja). Szkolił się w Wielkiej Brytanii, Szwecji i Czechach i Izraelu. Specjalizuje się w Thinking Tools i ich zastosowaniu w dziedzinie zarządzania projektami i innowacji, praktyk ToC (Teoria Ograniczeń, ang. Theory of Constraints), jest odpowiedzialnym za Polskę partnerem firmy Goldratt CZ oraz przedstawicielem izraelskiej firmy Systematic Inventive Thinking zajmującej się procesami myślowymi innowacyjności. Ekspert w dziedzinie zastosowania ToC w obszarze zarządzania projektami (Critical Chain) oraz strategii i marketingu (Mafia Offer). Konsultant metody Kepner-Tregoe w zakresie zarządzania projektami oraz rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Wyszkolony w metodologii doskonalenia i zarządzania procesami Rummler-Brache Group oraz analizie konkurencyjnej i benchmarkingu. Uzyskał certyfikat auditora systemów zarządzania w The British Standards Institution. Realizował projekty doradcze m.in. dla AVON, ALTKOM, Amica Wronki, BRE Bank SA, Banku Przemysłowo Handlowego, Fortis Bank, Pekao SA, Sanitec Koło, Mondi, mBanku, Netia Telekom, Telekomunikacji Polskiej, ORLEN, PGE SA, Provident, UEFA, KBC Consumer Finance na terenie Polski oraz m.in. Rumunii i Rosji. Największe projekty z ostatnich 5 lat to m.in.: prywatyzacja Polskiej Grupy Energetycznej PGE SA, konsolidacja Polskiej Grupy Energetycznej PGE SA, stworzenie i uruchomienie funkcji marketingu regionalnego dla Rosji i krajów Europy Wschodniej w AVON Cosmetics, fuzja BRE Bank SA z Dresdner Bank w Polsce, opracowanie i wdrożenie zasad planowania i realizacji portfela projektów w Instytucie Adama Mickiewicza (pakiet działań w stolicach 12 krajów związany z promocją polskiej prezydencji 

 

dr Krzysztof Koj - ekonomista, menedżer, trener biznesu, konsultant, moderator i facylitator. Specjalista w dziedzinie ekonomicznego otoczenia biznesu oraz negocjacji. Zrzeszony w Polskim Towarzystwie Trenerów Biznesu. Członek Honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Dyrektor akademicki programów Executive MBA i MBA we współpracy z Coventry University i Franklin University. Członek Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Chorzów w kadencji 2018-2023. Konsultant Urzędu Miasta w Świętochłowicach, członek komitetu sterującego tworzeniem strategii miasta na lata 2014-2030. Odznaczony Srebrną Odznaką Honorową za Zasługi dla Województwa Śląskiego. Wyróżniony Nagrodą Roberta L. Bailey'a oraz nagrodami Rektora, nadanymi przez Franklin University za osiągnięcia dydaktyczne. Komentator ekonomiczny. Autor publikacji naukowych.

 

 

 

dr Tomasz Kopyściański - Zastępca Kanclerza WSB Wrocław, specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Współpracownik kancelarii BSKK - Radcowie Prawni i Adwokaci. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych i studiów MBA realizowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach.

 

Joanna Ukleja - HR-owiec, trener, wykładowca, psycholog, certyfikowany użytkownik narzędzi: Harrison Assessment, Reiss Motivation Profile, ExtendedDISC, Moderatorka metody Design Thinking i zwolenniczka metody Action Learning w rozwoju menedżerów. Od ponad 15 lat pracuje w obszarze Human Resources, zajmując się menedżersko i operacyjnie procesami rekrutacji oraz rozwoju pracowników. Obecnie odpowiada za całość polityki personalnej w firmie z branży edukacyjnej. Jako niezależny konsultant prowadziła projekty wdrożeń: systemów ocen pracowniczych, modeli kompetencyjnych, procedur związanych ze szkoleniami i on-boardingiem; realizowała badania satysfakcji i zaangażowania pracowników, badania kultury organizacyjnej i audyty kompetencji, w tym sesje Assessment i Development Center. Tworzyła i opiniowała procedury i regulaminy z zakresu rekrutacji oraz systemów motywacyjnych. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu (Moderator), szkoli w biznesie z zakresu wiedzy i umiejętności HR-owych oraz z miękkich kompetencji podnoszących efektywność oraz życiową satysfakcję. W pracy rekrutera korzysta z ustrukturyzowanych wywiadów behawioralnych oraz dobrych narzędzi psychometrycznych.

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Executive MBA Project Management