Kadra dydaktyczna programu Executive MBA – Project Management

Prowadzę firmę od 15 lat i od samego początku jestem praktykiem a nie teoretykiem. W pewnym momencie człowiek zaczyna sobie uświadamiać swoją niewiedzę i wie, że zamiast pomagać swojej firmie może jej z tego powodu szkodzić. Tak właśnie było ze mną, dlatego postanowiłem podnieść swoje kompetencje. Chcę zdobyć wiedzę w zakresie rachunkowości, ekonomii i finansów. Następnie odnieść ją do własnego doświadczenia, wyciągnąć wnioski i wdrożyć rozwiązania w firmie. Studia to dla mnie również okazja do zdobycia kontaktów. Każde zajęcia utwierdzają mnie w przekonaniu, że wybór był właściwy i nie mogę się doczekać modułów z Project Management, które zaplanowane są na ostatni semestr.

Rafał Borecki
prezes zarządu, itDesk sp. z o.o., absolwent studiów EMBA - Project Management w WSB Merito we Wrocławiu

Kadrę dydaktyczną na studiach Executive MBA – Project Management tworzą eksperci z różnych dziedzin biznesu, trenerzy studiów MBA, a także eksperci EY Academy of Business, którzy prowadzą zajęcia z bloku Project Management w trzecim semestrze studiów m.in:

dr Krzysztof Koj - ekonomista, menedżer, trener biznesu, konsultant, moderator i facylitator. Specjalista w dziedzinie ekonomicznego otoczenia biznesu oraz negocjacji. Zrzeszony w Polskim Towarzystwie Trenerów Biznesu. Członek Honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Dyrektor akademicki programów Executive MBA i MBA we współpracy 
z Coventry University i Franklin University. Członek Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Chorzów w kadencji 2018-2023. Konsultant Urzędu Miasta 
w Świętochłowicach, członek komitetu sterującego tworzeniem strategii miasta na lata 2014-2030. Odznaczony Srebrną Odznaką Honorową za Zasługi dla Województwa Śląskiego. Wyróżniony Nagrodą Roberta L. Bailey'a oraz nagrodami Rektora, nadanymi przez Franklin University za osiągnięcia dydaktyczne. Komentator ekonomiczny. Autor publikacji naukowych.

 

 dr Tomasz Kopyściański - Zastępca Kanclerza ds. Finansowo-Kadrowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Współpracownik kancelarii BSKK - Radcowie Prawni i Adwokaci. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych i studiów MBA realizowanych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach.



Wojciech Mendyka -
 Meaning Maker i międzynarodowy trener, który pomaga i uczy globalne organizacje jak wykorzystać wiedzę o mózgu – Waszym i Waszych klientów by wyróżniać się skuteczną komunikacją, wpływać na decyzje i realizować cele. Prowadził szkolenia w 25+ krajach pomagając innym komunikować się autentycznie
i skutecznie metodami, które dzisiaj składają się na coś, co nazywa Meaning Making (ang. nadawanie sensu). Meaning Makers to programy szkoleniowe, które sprowadzają wszystkie doświadczenia i międzynarodową praktykę w proces, który na zawsze zmieni sposób, w jaki Twoja firma komunikuje to co ważne wtedy, gdy to ważne - skutecznie, bo przy wykorzystaniu najnowszej dostępnej wiedzy i poparte własną praktyką. Wojtek wspiera międzynarodowe firmy konsultingowe w realizacji programów dla ich klientów na świecie, prowadząc i rozwijając programy szkoleniowe ukierunkowane na rozwój kadr menedżerskich i działów sprzedaży.

 

dr Katarzyna Kulig-Moskwa - Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych HR business partner, lider wrocławskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia HRBP oraz trener EY Academy of Business. Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Od ponad 15 lat wykładowca i promotor na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i MBA.
Jako trener biznesu tworzy i prowadzi programy rozwojowe z zakresu zarządzania, przywództwa, wellbeingu, doradza organizacjom, pracuje projektowo. Pomysłodawca i redaktor naczelny pierwszej w Polsce książki na temat Wellbeing w organizacji oraz książki: Dylematy HRowców . Autorka i współautorka publikacji w zakresie HR w wydawnictwach branżowych 


Michał Kisza - 
specjalizuje się w ratowaniu zagrożonych projektów oraz wprowadzaniu potrzebnych zmian w sposobie organizacji pracy w projektach i zespołach, szczególnie w takich sytuacjach, gdzie trudno ustalić szczegółowy plan działania na początku a sam proces realizacji projektu warto modyfikować w miarę postępów prac i zdobywania przez zespół doświadczenia. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych rolach powiązanych z prowadzeniem projektów, głównie w obszarze projektów IT i firm technologicznych, doświadczając zarówno sukcesów jak i sytuacji trudnych, które dużo uczą. Unikatowość swoich kompetencji buduje w oparciu o filozofię Agile (i metody z niej się wywodzące), teorię ograniczeń (szczególnie jej zastosowania w świecie projektów), metody przeprowadzania zmian organizacyjnych oraz rozwijając swoje zdolności przywódcze.

 

Maciej Stoiński - 
trener Biznesu, przedsiębiorca Praktykiem Zarządzania z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w handlu, zarówno po stronie dostawcy (producentów), jak i Sieci handlowych. W latach 2009-2018 członek zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł odpowiedzialny za handel, marketing i logistykę. Wcześniej wieloletni dyrektor handlowy Lewiatan 94 Holding SA oraz dyrektor sprzedaży grupy Pamapol. W swojej pracy tworzył strategie negocjacyjne i uczestniczył w niezliczonej ilości negocjacji zarówno jako sprzedający jak i kupujący. W pracy trenerskiej i doradczej wykorzystuje zdobyte doświadczenie tworząc autorskie programy szkoleniowe.

 

 Paweł Muzyczyszyn - Praktyk związany przez wiele lat z pracą w działach obsługi   klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu,   budowaniu sieci sprzedaży oraz     budowaniu relacji z klientami strategicznymi.   Zajmował stanowiska dyrektorskie i managerskie zarządzając obszarami   sprzedażowymi w branży bankowej oraz IT. Jako trener dzieli się swoją wiedzą   poprzez przygotowywanie i    realizację projektów szkoleniowych, których   efektywność sprawdza w oparciu o twarde mierniki zwrotu z inwestycji.   Współpracuje jako wykładowca i trener z uczelniami wyższymi, m.in.   Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu, Toruniu i  Bydgoszczy, Uniwersytetem   Mikołaja Kopernika prowadząc zajęcia metodami warsztatowymi dla studentów   studiów stacjonarnych i podyplomowych. Realizuje indywidualne i zespołowe   sesje coachingowe. Specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych i zarządzaniu   sprzedażą. Prowadzi blog motywacyjno-sprzedażowy „CELnie w sukces – jeszcze   jeden blog o sprzedaży” (www.pawelmuzyczyszyn.pl). Regularnie współpracuje   jako autor artykułów branżowych z wydawnictwami związanymi ze sprzedażą   („Nowa Sprzedaż”, „As Sprzedaży”) i zarządzaniem sprzedażą („Szef sprzedaży”)   oraz "Personel i Zarządzanie", "Przedsiębiorcy@eu". Ekspert w zakresie sprzedaży często wypowiadający się na łamach „Gazety Finansowej”.

 

 Bartosz Stawski - trener EY Academy of Business z kilkunastoletnim doświadczeniem, absolwent Instytutu Językoznawstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalność retoryka praktyczna i komunikacja). Szkolił się w Wielkiej Brytanii, Szwecji i Czechach i Izraelu. Specjalizuje się w Thinking Tools i ich zastosowaniu w dziedzinie zarządzania projektami i innowacji, praktyk ToC (Teoria Ograniczeń, ang. Theory of Constraints), jest odpowiedzialnym za Polskę partnerem firmy Goldratt CZ oraz przedstawicielem izraelskiej firmy Systematic Inventive Thinking zajmującej się procesami myślowymi innowacyjności. Ekspert w dziedzinie zastosowania ToC w obszarze zarządzania projektami (Critical Chain) oraz strategii i marketingu (Mafia Offer). Konsultant metody Kepner-Tregoe
w zakresie zarządzania projektami oraz rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Wyszkolony w metodologii doskonalenia i zarządzania procesami RummlerBrache Group oraz analizie konkurencyjnej i benchmarkingu. Uzyskał certyfikat auditora systemów zarządzania
w The British Standards Institution. Realizował projekty doradcze m.in. dla AVON, ALTKOM, Amica Wronki, BRE Bank SA, Banku Przemysłowo Handlowego, Fortis Bank, Pekao SA, Sanitec Koło, Mondi, mBanku, Netia Telekom, Telekomunikacji Polskiej, ORLEN, PGE SA, Provident, UEFA, KBC Consumer Finance na terenie Polski oraz m.in. Rumunii i Rosji. Największe projekty z ostatnich 5 lat to m.in.: prywatyzacja Polskiej Grupy Energetycznej PGE SA, konsolidacja Polskiej Grupy Energetycznej PGE SA, stworzenie i uruchomienie funkcji marketingu regionalnego dla Rosji i krajów Europy Wschodniej w AVON Cosmetics, fuzja BRE Bank SA z Dresdner Bank
w Polsce, opracowanie i wdrożenie zasad planowania i realizacji portfela projektów w Instytucie Adama Mickiewicza (pakiet działań w stolicach 12 krajów związany z promocją polskiej prezydencji)

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Informator MBA Wrocław 2023