Jako wykładowca programów leadership i MBA na kilku uczelniach jestem najbardziej związany z WSB. Dlaczego? Na myśl przychodzi mi tylko jedna fraza: Alma Mater. To uczelnia, która otacza opieką swoich studentów. Wielokrotnie miałem się okazję o tym przekonać podczas prowadzenia zajęć, to samo mówią moi studenci. Zawsze pod opieką, zawsze przygotowani – to bardzo ułatwia prowadzenie zajęć i uczestniczenie w nich. Ludzie, którzy tu pracują, dbają o nas, przejmują się nami i pomagają z serca. Czujemy się tu jak w "uczelnianym" domu – a to ma wielkie przełożenie na efekty i przyjemność z nauki. 

Jacek Skrzypczyński
wykładowca programu Executive MBA-Business Trends

Kadra dydaktyczna

W trakcie zajęć uczestnicy naszych programów spotykają się z ekspertami z różnych dziedzin biznesu. Są wśród nich przedstawiciele partnera naszego programu, Adventure for Thought Leadership & Strategy: 

 

Elżbieta Krokosz - International Trainer, Coach & HR Consultant, ICF ACC; od ponad 18 lat pracuje z międzynarodowymi firmami, pomagając im w osiąganiu sukcesów poprzez rozwój przywództwa na każdym szczeblu organizacji, identyfikację i rozwój największych talentów w firmach oraz wdrażanie całościowych systemów rozwoju ludzi; jej profesjonalne licencje obejmują takie narzędzia, jak: Emotional Intelligence Questionnaire – Hay Group, UK, Myers Briggs Type Indication (MBTI) – OPP Ltd., Occupational Testing Level A & Level B certified by British Psychological Association,  Leadership Inventory Style by Hay Group, “Manager as Inspiring Leader” certified by The International School of Coaching; przez 5 lat pracowała jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB, zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników; wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia; zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku; 3 lata mieszkała także w Austrii i pracowała w Xerox Services jako HR Consultant i Talent Consultant dla centrali OMV; stypendystka Iacocca Institute USA w programie „The Global Village for Future Leaders in Business & Industry”; prowadziła projekty rozwojowe m.in. dla takich klientów, jak: ATOS, Whirlpool, Mars, Wrigley, Tauron Dystrybucja, Raben Logistics, P4 (Play), CEDC, Avon, BP Polska, Deutsche Bank, Carlsberg Shared Services i Żywiec Zdrój.

 

Jacek Skrzypczyński - ICF PCC Leadership/strategy/team Coach/trainer/consultant; certyfikowany coach w M. Goldsmith, CTI, TCI, Erickson College, CoachU; najlepszy trener wg "Forbes" (2004); posiada szerokie doświadczenie w obszarze rozwoju ludzi i organizacji dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych; ekspert w zakresie leadership development, team coachingu oraz nauki przez doświadczanie; pracuje także jako executive i expat coach oraz wykładowca na programach MBA na uniwersytetach Viadrina (Niemcy), Franklin (USA) oraz w Wyższej Szkole Bankowej; autor licznych artykułów i modeli z zakresu zarządzania, leadership, rozwoju zespołów, zmian i doskonalenia osobistego; zdobył dyplom Master of Science in Management Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie; pracował jako senior trener w Outward Bound Canada i kadetów Armii Kanadyjskiej na Jukonie, konsultant w Neumann Management Institute, business development manager w Achieve Global i Impact Development Training oraz jako coach z M. Goldsmith, NetExpat i CoachU; pomaga organizacjom w rozwoju liderów i zespołów oraz przeprowadzaniu zmian – poprzez system treningów, coachingu i konsultacji; stworzył i poprowadził programy w Kanadzie, Europie i w Polsce m.in. dla: American Express, Bank of Montreal, Bank Zachodni WBK, Cadbury-Wedel, Centra-Exide, Coca Cola, Commercial Union, Dialog, Era, Esso, EuroBank, Finning, General Electric, Hewlett-Packard, Hochtief, Hongkong Bank, Impel, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Polkomtel, Rothmans, Royal Bank, Sanofi-Bicom, Shell, Siemens, Toyota, Viessmann, Volvo i Xerox.

 

dr Krzysztof Kuźniak - doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Jest pracownikiem naukowym w stopniu adiunkta Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Ma wieloletnie doświadczenia menedżerskie w takich przedsiębiorstwach, jak VULCAN sp. z o.o., ADe Line SA, TETA SA, Mostostal Wrocław SA, Capricorn sp. z o.o. oraz jako członek rad nadzorczych w EnergiaPRO Koncern Energetyczny SA, JTBS sp. z o.o. oraz Jarocin Sport sp. z o.o. Jest współwłaścicielem spółki informatycznej. Brał udział w wielu projektach biznesowych oraz badawczych. Autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów menedżerskich dla wyższej kadry zarządzającej koncernu SANOMA na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach (Program JUMP). 

 

Łukasz Wrona - jako menedżer IT brał udział w tworzeniu wielu nowoczesnych organizacji, między innymi Krajowego Rejestru Długów Biuro Informacji Gospodarczej SA, Kaczmarski Inkasso, Narodowego Funduszu Gwarancyjnego. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych, ochronie danych osobowych, zarządzaniu bezpieczeństwem informacji, jak i wdrażaniu oraz utrzymaniu procesowego zarządzania informacją. Od ponad piętnastu lat prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której świadczy usługi konsultacji w zakresie nowych technologii, wdrażania systemów bezpieczeństwa informacji oraz przepisów europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - RODO. W szczególności specjalizuje się w prowadzeniu wykładów, szkoleń oraz warsztatów w powyższej tematyce. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, specjalność systemy i sieci komputerowe. Ukończył studia podyplomowe na Wydziale Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalność ochrona danych osobowych oraz zarządzanie projektami na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Z wyróżnieniem ukończył studia MBA na Franklin University, Ohio, USA.

 

Marek Szopa - profesor nauko fizycznych, partner zarządzający firmy szkoleniowo-doradczej EXBIS, Prezes Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Członek Zarządu Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, autor ponad 70 publikacji naukowych, podręczników akademickich z zastosowań mechaniki kwantowej, teorii gier, negocjacji oraz artykułów popularnych. Propagator naukowego podejścia do zarządzania. Wykładowca wielu międzynarodowych i krajowych konferencji z fizyki, zastosowania teorii gier i nowych idei w zarządzaniu. 

Posiada duże doświadczenie w tworzeniu i realizacji projektów rozwojowych dla kadr wielu firm, m.in.: KGHM, PGE, Tauron, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, PKO BP, ZUS, Comarch, Konsberg, Termoorganika, Saint-Gobain Glass, Roca Polska. Wykładowca m.in.: WSE Kraków, WSB Wrocław i Chorzów, GWSH, KSAP, PISM. Prowadził szkolenia i konsultacje dla NIK, Kancelarii Prezydenta, Premiera, wielu ministerstw i urzędów centralnych.

 

Bartosz Stawski - trener EY Academy of Business z kilkunastoletnim doświadczeniem, absolwent Instytutu Językoznawstwa Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalność retoryka praktyczna i komunikacja). Szkolił się w Wielkiej Brytanii, Szwecji i Czechach i Izraelu. Specjalizuje się w Thinking Tools i ich zastosowaniu w dziedzinie zarządzania projektami i innowacji, praktyk ToC (Teoria Ograniczeń, ang. Theory of Constraints), jest odpowiedzialnym za Polskę partnerem firmy Goldratt CZ oraz przedstawicielem izraelskiej firmy Systematic Inventive Thinking zajmującej się procesami myślowymi innowacyjności. Ekspert w dziedzinie zastosowania ToC w obszarze zarządzania projektami (Critical Chain) oraz strategii i marketingu (Mafia Offer). Konsultant metody Kepner-Tregoe w zakresie zarządzania projektami oraz rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Wyszkolony w metodologii doskonalenia i zarządzania procesami Rummler-Brache Group oraz analizie konkurencyjnej i benchmarkingu. Uzyskał certyfikat auditora systemów zarządzania w The British Standards Institution. Realizował projekty doradcze m.in. dla AVON, ALTKOM, Amica Wronki, BRE Bank SA, Banku Przemysłowo Handlowego, Fortis Bank, Pekao SA, Sanitec Koło, Mondi, mBanku, Netia Telekom, Telekomunikacji Polskiej, ORLEN, PGE SA, Provident, UEFA, KBC Consumer Finance na terenie Polski oraz m.in. Rumunii i Rosji. Największe projekty z ostatnich 5 lat to m.in.: prywatyzacja Polskiej Grupy Energetycznej PGE SA, konsolidacja Polskiej Grupy Energetycznej PGE SA, stworzenie i uruchomienie funkcji marketingu regionalnego dla Rosji i krajów Europy Wschodniej w AVON Cosmetics, fuzja BRE Bank SA z Dresdner Bank w Polsce, opracowanie i wdrożenie zasad planowania i realizacji portfela projektów w Instytucie Adama Mickiewicza (pakiet działań w stolicach 12 krajów związany z promocją polskiej prezydencji).

 

Adam Pioch - trener, zaawansowany mówca DTM (The Distinguished Toastmaster), ACG (Advanced Communicator Gold) i ALS - (Advanced Leader Silver), mentor, wykładowca akademicki, założyciel klubów Toastmasters Poznań, Piła oraz Szczecin. Odnosił wielokrotne sukcesy w zakresie przemawiania publicznego. 

Od 1994 roku zajmuje się marketingiem internetowym. W 2011 roku stworzył Akademię Skutecznego E-Biznesu. Jest współautorem książki "Biblia E-Biznesu 2" i "Biblia E-Biznesu 3". 
Wykłada w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobowego im. Ludwiga von Misesa (ASBiRO), Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Od ponad 12 lat prowadzi z sukcesem szkolenia ze storytellingu. 

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

Executive MBA - Business Trends