Kadra dydaktyczna studiów MBA w WSB we Wrocławiu

O  wysokiej jakości studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu świadczy także kadra dydaktyczna – grono najwyższej klasy specjalistów z dorobkiem praktycznym oraz nauczycieli akademickich polskich uczelni. Zajęcia prowadzą m.in.:

dr Krzysztof Koj - ekonomista, menedżer, trener biznesu, konsultant, moderator i facylitator. Specjalista w dziedzinie ekonomicznego otoczenia biznesu oraz negocjacji. Zrzeszony w Polskim Towarzystwie Trenerów Biznesu. Członek Honorowy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Dziekan Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Adiunkt we Franklin University (Columbus, Ohio, USA). Profesor wizytujący w Modern College of Business and Science (Maskat, Oman). Dyrektor akademicki programów Executive MBA i MBA we współpracy z Coventry University i Franklin University. Członek Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Chorzów w kadencji 2018-2023. Konsultant Urzędu Miasta w Świętochłowicach, członek komitetu sterującego tworzeniem strategii miasta na lata 2014-2030. Odznaczony Srebrną Odznaką Honorową za Zasługi dla Województwa Śląskiego. Wyróżniony Nagrodą Roberta L. Bailey'a oraz nagrodami Rektora, nadanymi przez Franklin University za osiągnięcia dydaktyczne. Komentator ekonomiczny. Autor publikacji naukowych.

 

 

 Paweł Tkaczyk – marketingowiec, właściciel agencji marketingowej Midea; jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii; buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro i wieloma mniejszymi firmami; doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest; dzieli się wiedzą – prowadzi blog o budowaniu marki, a także szkolenia z marketingu, brandingu, social media; kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

 

 

dr Tomasz Kopyściański - Zastępca Kanclerza WSB Wrocław, specjalista z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autor i współautor opracowań biznesowych podejmowanych we współpracy z instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami oraz jednostkami sektora finansów publicznych, dotyczącymi przeprowadzenia audytu finansowego, opracowania biznesplanów, formułowania długofalowej strategii rozwoju, pozyskiwania źródeł finansowania. Przewodniczący Rady Nadzorczej spółki giełdowej Logintrade SA. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Współpracownik kancelarii BSKK - Radcowie Prawni i Adwokaci. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych i studiów MBA realizowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Dziennikarz-felietonista w lokalnych i regionalnych czasopismach.

 

 Maciej Stoiński - trener biznesu, przedsiębiorca, praktykiem zarządzania z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w handlu, zarówno po stronie dostawcy (producentów), jak i sieci handlowych. W latach 2009-2018 członek zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł odpowiedzialny za handel, marketing i logistykę. Wcześniej wieloletni dyrektor handlowy Lewiatan 94 Holding SA oraz dyrektor sprzedaży grupy Pamapol. W swojej pracy tworzył strategie negocjacyjne i uczestniczył w niezliczonej ilości negocjacji zarówno jako sprzedający jak i kupujący.

W pracy trenerskiej i doradczej wykorzystuje zdobyte doświadczenie tworząc autorskie programy szkoleniowe. Osobiście prowadzi szkolenia zarówno dla dyrektorów handlowych, key account managerów jak i osób zajmujących się zakupami w sieciach handlowych i u dystrybutorów. Jego szkolenia są za każdym bardzo wysoko oceniane przez uczestników.
Obecnie przedsiębiorca wspólnik w zakładzie produkującym dania gotowe Kuchnia Polki, współwłaściciel supermarketu, partner w Pasja Grupa Dobrych Trenerów (trener, doradca) oraz współwłaściciel platformy www.porozmawiajmy.com oraz prezes zarządu SKAAL Sp. z o.o.

 

Roman Brzezina - przedsiębiorca, lider, coach oraz trener biznesu i sprzedaży. Szkoli z zakresu m.in. negocjacji, sprzedaży, komunikacji, zarządzania sobą i własnym rozwojem. Wiedzę i umiejętności zdobywał u wielu cenionych autorytetów z zakresu rozwoju osobistego m.in. Fryderyka Karzełka, Briana Tracy, Andrzeja Fesnaka, Franciszka Staniszewskiego. Od 2008 roku jest certyfikowanym trenerem w firmie Persolog Polska Sp. z o.o., gdzie wykorzystując znajomość modelu zachowań oraz osobowości prowadzi liczne szkolenia. Pełnił funckje takie jak: certyfikowany trener i coach – Persolog Polska Sp. z o.o. (www.persolog.pl), Dyrektor Regionalny - Polska Grupa Doradczo Finansowa Sp. z o.o. czy certyfikowany trener metodologii Belbin®.

 

 Wojciech Mendyka - Meaning Maker i międzynarodowy trener, który pomaga i uczy globalne organizacje, jak wykorzystać wiedzę o mózgu. Wspiera międzynarodowe firmy konsultingowe w realizacji programów dla ich klientów na świecie, prowadząc i rozwijając programy szkoleniowe ukierunkowane na rozwój kadr menedżerskich i działów sprzedaży.Certyfikowany trener międzynarodowych organizacji szkoleniowych takich jak Corporate Visions, Red Bear, BTS i Speakfirst. Pracował m.in z Mastercard, Amazon, ING, Nationale Nederlanden, ExxonMobil, BT, Veolia, BD, Electrolux, Philips, UPS, Continental, Salesforce czy Pfizer i wieloma innymi. Były trener działów sprzedaży United Parcel Service, gdzie przez wiele lat wdrażał umiejętności sprzedaży i negocjacji w regionie EMEA oraz projekty rozwoju liderów organizacji.

  

 

 

Wojciech Męciński - praktyk w dziedzinie HRM z kilkunastoletnim doświadczeniem we wdrażaniu i rozwoju narzędzi oraz systemów HR w dużych organizacjach działających w międzynarodowym środowisku; certyfikowany coach przy ICC, specjalizujący się w executive i business coaching (przeszło 1100 godzin praktyki); certyfikowany asesor AC/DC; uczestnicy studiów spotykają go na zajęciach z obszar HR.

  

 

 Paweł Muzyczyszyn - praktyk związany przez wiele lat z pracą w działach obsługi klienta i sprzedaży B2B i B2C, gdzie zdobył doświadczenie w zarządzaniu, budowaniu sieci sprzedaży oraz budowaniu relacji z klientami strategicznymi. Zajmował stanowiska dyrektorskie i managerskie zarządzając obszarami sprzedażowymi w branży bankowej oraz IT.Jako trener dzieli się swoją wiedzą poprzez przygotowywanie i realizację projektów szkoleniowych, których efektywność sprawdza w oparciu o twarde mierniki zwrotu z inwestycji. Prowadzi blog motywacyjno-sprzedażowy „CELnie w sukces – jeszcze jeden blog o sprzedaży” (www.pawelmuzyczyszyn.pl). Regularnie współpracuje jako autor artykułów branżowych z wydawnictwami związanymi ze sprzedażą („Nowa Sprzedaż”, „As Sprzedaży”) i zarządzaniem sprzedażą („Szef sprzedaży”) oraz "Personel i Zarządzanie", "Przedsiębiorcy@eu". 

 

 

Michał Kisza - trener i konsultant współpracujący z EY Academy of Business. Specjalizuje się w skutecznym przeprowadzaniu potrzebnych zmian w procesie realizacji pojedynczych projektów, aż po całe programy.Doświadczenie zawodowe zdobywał przez ostatnie 11 lat głównie w obszarze projektów IT i firm technologicznych, doświadczając zarówno sukcesów, jak i sytuacji trudnych, które dużo uczą. Unikatowość swoich kompetencji buduje w oparciu o filozofię Agile (i metody z niej się wywodzące), teorię ograniczeń (szczególnie jej zastosowania w świecie projektów), metody przeprowadzania zmian organizacyjnych oraz rozwijając swoje zdolności przywódcze.Doświadczenie szkoleniowe zdobywał przez ostatnie 6 lat prowadząc ponad 100 komercyjnych szkoleń w ramach studiów podyplomowych z zarządzania projektami oraz dedykowanych programów szkoleniowych dla firm i instytucji, z którymi współpracował. Od kilku lat doskonali technikę prowadzenia szkoleń w oparciu o mapy myśli oraz przemyślany system powtórek materiału, wbudowany w samo szkolenie.

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok