Misją programów MBA  realizowanych w Wyższej Szkole Bankowej na wydziale toruńskim i bydgoskim jest zwiększanie sprawności organizacyjnej poprzez rozwój kompetencji, których potrzebują zwinni liderzy zarządzający różnorodnym środowiskiem w erze cyfrowej. Z tego względu otwieramy dwa nowe kierunki: MBA MANAGEMENT 4.0 – roczne studia w formule on-line – oraz MBA – Zdrowie. 

Magdalena Gieras
dyrektor programu MBA, trener, wykładowca

Szczególny nacisk kładziemy na możliwość uczenia się poprzez wymianę doświadczeń. Dlatego zajęcia w ramach programu MBA prowadzą wykładowcy z wieloletnim stażem, a także praktycy biznesu – profesjonaliści i najlepsi eksperci branżowi zatrudnieni przez wiodące przedsiębiorstwa na rynku.  

Do kadry należą, m.in:

Michał Florys  

Kierownik linii biznesowej Usługi IT i Bezpieczeństwo Informacji Asseco Academy.

Od ponad 15 lat wspiera organizacje IT w transformacji do modelu usługowego, w którym klient i dostarczana mu wartość są w centrum zainteresowania. Pracuje z klientami nad skuteczną komunikacją i integracją biznesu i informatyki. Kładzie nacisk na kulturę organizacyjną, rolę lidera w zespole oraz empowerment. Akredytowany trener ITIL®, DevOps, Lean IT®.

 

Marek Krupa 

Ekspert Asseco Academy konsultant, wdrożeniowiec, trener technologii IT z ponad 15-letnim stażem, dwukrotnie uhonorowany przez firmę Microsoft tytułem Most Valuable Professional (MVP). Ekspert w dziedzinie technologii firmy Microsoft: dawniej Windows Server i Active Directory, obecnie Azure i Office 365.

Jego główne zainteresowania to modern workplace i bezpieczeństwo danych. Posiada m.in. tytuły: MCSA, MCSE, MCITP, MCTS, które uzyskał, zdając ponad 40 egzaminów certyfikacyjnych. Od 2006 roku certyfikowany trener Microsoft (MCT). Autor artykułów na portalach branżowych (wss.pl, technet), ekspert i prelegent na konferencjach. 

 

Piotr Stroczkowski 

Trener biznesu, specjalista ecommerce, w branży od 2006 roku.

Specjalizuje się w marketingu internetowym i sprzedaży bezpośredniej oraz szkoleniach z tego zakresu. Doświadczanie zdobywał m.in. w Wielkiej Brytanii w NEXT Distribution Center, największym wówczas sklepie internetowym na świecie. Obecnie optymalizuje i prowadzi kampanie reklamowe dla kilkunastu sklepów internetowych i niemal 100 stron internetowych. Od kilkunastu lat uczestniczy w programie Google Partners. 

Przeprowadza kampanie Google Ads, zajmuje się optymalizacją witryn i pozycjonowaniem oraz analityką webową. Opracowuje strategie wejścia na rynki sprzedażowe produktów z Grupy Allegro (allegro.pl, olx.pl, ceneo.pl, portale tematyczne), ale też dywersyfikacji źródeł ruchu dla tych firm, które działają tylko w tym obszarze. 

Zainteresowały Cię nasze studia?

Zrób kolejny krok

MBA Management 4.0 - studia online